Lilypie - Second Birthday

14 Ağustos 2011 Pazar

hertarafta dosya var imdaat gezmek istiyorum...

bir haftadan fazladır eşim sürekli dosya inceliyor. yetiştirmesi gerekiyormuş perşembe gününe kadar. bende elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum ama bi yerden sonra benimde yapabileceğim bişey olmuyor.
iki senedir evliyiz. evlenmeden önce günde iki paket sıgara içiyordu. evlenince bıraktırmıştım. "hiç içmedimi" diye soracaksınız, tabiki içti ama çok az kırk yılda bi. şimdi dosyalar sağolsun yine başladı :( dosyalar bi bitsin bırakmayı düşünüyorum diyor.. inşallah bırakır..
masanın sonundaki dosyala bitti allaha şükür. sağ taraftaki dosyala kaldı. onlarda bi bitsin sürekli gezeceğiz. işden eve geliyor dinleniyor iftara kadar sonra haydi dosya incelemeye. ya uykusu gelene kadar, ukusu gelmemişse sahura kadar. sonra yat kalk yine aynı.
beni tutsanız evde kalmazdım. asla.. hadi gezmeye gidelim diye durmazdım. ama simdi bırak dışarıya çıkmayı hadi film izleyelim. evde beraber bişeyler yapalım demeye bile çekiniyorum. yazık adam yetiştirecem diye can atıyo ben hala gezme peşinde olamadım :)



dosyalar burdan daha iyi görünüyor. neyseki çoğu gitti azı kaldı


bunlarda biten dosyalar :)))


ilk postumda belirttiğim gibi almanyadan geliyorum türkiyede hiç eğitim almadım. ufak tefek hatalar olursa kusura bakmazsınız artık...

8 yorum:

  1. canım benim ya masanın üstünü görünce eski ben yani çalışırken ki halim geldi aklıma :( Eşin ne iş yapıyor?

    YanıtlaSil
  2. moonlıght çalışmak güzeldir yaa. bazen çok sorumluluk istiyor ama evde oturmaktan iyidir herzaman..
    eşim doktor. dosyalarla ne alaka diyeceksin. bende bilmesem derim doktorun dosyayla ne işi olur diye ama oluyormuş ;)

    YanıtlaSil
  3. ALLAH eşinin yardımcı olsun :) bu arada TÜRKİYE ye hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  4. hoşbulduk haticinpepelasi..
    sende bloğuma hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  5. Yarenim dua et bence ya eve hastaları getirseydi :)

    YanıtlaSil
  6. haklısın canım ya :D bunada şükür. dosyalarla başettik allaha şükür. hastalarla başedemezdim herhalde :)))

    YanıtlaSil
  7. Allah kolaylik versin esinede sanada (: En cokta ilgimi Almanya'dan Türkiye'ye yerlesmen oldu, ayni durumda ben olicam en yakin zamanda:D Allah yardim etsin bize :) tugba

    YanıtlaSil
  8. sağol tuğbacım. almanyadan türkiyeye yerleşmem ilk başlarda zor olsada yavaş yavaş alışıyorum artık.amin canım. seninde bloğun varsa seve seve takip ederim. benimde ilgimi hep almanyadan gelenler çekiyor. benim gibi..

    YanıtlaSil