31 Temmuz 2012 Salı

göbeğimi küçültüyor :D


internette h&m sitesine gördüm bunu. korse tarzı bişeydir göbeğim kaybolur diye düşündüm. zaten öyle çok bi göbek falanda kalmadı ama olanıda görmek istemiyordum ben. tek çaresi spor olduğunuda biliyorum ama idarelik belki işimi görür dedim..

h&m e gittim aldım. eve gelip denediğimde gülme krizine girdim. bu ne ya dedim. hiç bi işe yaramadıki dedim. sonra bi etek ve gömlek giydim bu şortu giymeden. sonra bide bu şortla giydim etekle gömleği. çok bişey fark etmiyor gibiydi ama ben sonuca inanamadım. işe yaradı. eteğin izi belli olmuyordu göbekte.

nasıl mutlu oldum ben anlatamam. gittim hemen bitane daha aldım.
az göbeği olanlarda çok bişey fark etmeyebilir ama göbeği olanlara tavsiye ederim. hele doğumdan sonra çok iyi bence.

görüşürüz. öpüyorum
bye bye

6 yorum:

  1. Güle, güle kullan canim. Fakat cok SIK giyme korseyi, sagliga zararli oluyormus, cünkü organlari "zorluyormus" ;)

    sevgilerimle

    Not: Bu arada bir cekilis düzenliyorum, katilmak istersen, sevinirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım. evet korse sağlığa zararlı. bu tam korse gibi değil ama. göbeği içe doğru bastırıp kaybetmiyor sadece toparlıyor. göbek tam kaybolmuyor. sadece sıkılaşıyor. tavsiyen için sağol.
      çekilişe inşallah katılacağım :)

      Sil
  2. senın maşallahın var 2 ayda göbek kalmamsı süper.ben 2 sene oldu hala eski fatma olamadım:(böhüüüüüüüü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım. bende tam eskisi gibi olamadım tam. göbek var gitmedide azaldı işte ;) inşallah sende istediğin gibi olursun :)

      Sil
  3. Oturan elbiselerde cok ise yariyo bu korseler ;)
    Nadirende olsa özel günlerde giyiniyorum elbiselerin altina bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet özel günlerde çok işe yariyor kesinlikle..

      Sil