25 Temmuz 2012 Çarşamba

makyaj yapmayı çok sevmiyorum


ben makyaj yapmasını çok sevmiyorum. belki becerebilsem severim ama elimden hiç gelmez. çok denedim ama hepsi çok berbat oldu. bahsettiği öyle basit şeyler değil. maskara yapabiliyorum tabiki yada bi sürme çekebiliyorum. bahsettiğim güzel bi göz makyajı mesela.

zaten eşimde çok sevmiyor makyajlı halimi doğal daha güzelsin diyor. bende öyle düşünüyorum. ama bi bilenin elinden makyaj yapılsa eminim yakışı ;)

tabi yatmadan önce bu makyajın bide temizliği var değilmi. ay ne sinir ama ya. helede maskara. onu silecem diye canım çıkıyor. bende maskara yapmak yerine kirpiklerimi kıvırmayı yeterli buluyorum. ne tembelim ama değilmi ya :)

işte benim kirpik kıvırma aletim. yirmi saniyede tamam. temizliğide yok. oh ne rahat..


kirpiklerimi kıvırıp bide sürme çektimmi tamamdır..

ben kaçtım bye bye

2 yorum:

  1. En güzeli dur bende alayım bundan:))
    bende bir ruj sürerim rujumdan birazda yanaklarıma:)) göz makyajı yapınca insan çok değişiyor değilmi? biz doğal güzeliz boşverr:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al al canım. ruju bende seviyorum ama hiç yakıştıramıyorum kendime. hafif bi parlatıcı yapıyorum bende :))
      kesinlikle çok değişiyor insan makyajla.. demi doğal güzeliz biz. ne yapalım biz makyajı ama ;)

      Sil