14 Aralık 2013 Cumartesi

oyun grubu

biz oyun grubuna prensesim daha yaşına girmeden önce gitmeye başladık. haftada üç kere gidiyoruz vaktimiz oldukça. prensesim çok eğleniyor ve vakit geçiriyor. şarkılar söylüyoruz. ona göre hareketler yapıyoruz. prensesim ilk başlarda sadece bakıyordu. zamanla oda ve tabi ki öbür çocuklarda bize katıldı ve hareketleri yapmaya çalıştı. o kadar tatlı oluyorlar ki. şimdi evde ben söylüyorum çocuk şarkılarını ve o hareketleri kendi başına yapıyor. çok eğleniyoruz...

pazartesi günleri saat 16-17 arası oyun grubumuz var. sadece kitap okuyoruz o gün. ilk başta bakıcı okuyor çocuklar dinliyor (bizim prenses dinlemiyor. oynamak istiyor.). sonra bir kutu kitap geliyor ve çocuklar seçip ya anneleri babalarıyla yada kendi başlarına bakıyorlar.

perşembe günü saat 10-12 arası oluyor oyun grubu. ilk başta herkes kendi getirdiği kahvaltılıklar kahvaltı yapıyor. ben prensesime kahvaltısını evde yaptırıp öyle gidiyoruz oyun grubuna.evde her şey daha kontrolümde. grupta yemeyebiliyor. o zamanda aç kalmasına gönlüm razı gelmiyor. kahvaltıdan sonra oyun başlıyor.

cuma günüde saat 9.30-11.30 arası. oyun grubunun bize sunduğu bir kahvaltı oluyor. çok güzel bir değişiklik oluyor benim içinde. kahvaltıdan sonra tabi ki yine oyun zamanı geliyor. hem prensesim için hemde benim için çok güzel bir aktivite oluyor. prensesim henüz çok küçük olduğu için çocuklarla bilinçli bir şekilde oynayamıyor. kendi kendine oynuyor daha çok. ama ben çok güzel arkadaşlıklar edindim. inşallah daha samimi oluruz zamanla. bu günlük bu kadar

son olarak oyun grubundan bir kare...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder