29 Nisan 2016 Cuma

11 Nisan 2014 Cuma çocukluk arkadaşlarım

dün iki tane çok sevdiğim arkadaşlarımla buluştum. leylayla okula bile başlamadan arkadaş olmuştuk. sevallede ana okulunda arkadaş olduk. yıllarca ayrılmaz üçlüydük biz. sonra okul bitti herkes başka bişeyler yaptı ve biz bir birimizden koptuk. ta ki kardeşim sevalın binasına taşınana kadar. orda sevalı gördüm. tekrar görüşmeye başladık. sevalden leylanın numarasını aldım onunlada görüşmeye başladık böylelikle.

dün de sevali evinde ziyaret ettik. çok güzel zaman geçirdik. güldük eğlenik bol bol. tabi fotoğraflar eksik kalırmı. bol bol fotoğraf çekindik :))

buda canım arkadaşımın bize hazırladığı ikramlıklar. bıraksalar çileklerin hepsini yiyecektim :D


evleri çok güzel. duvara kız kulesinin resmini yapıştırmışlar. tabi bu manzarada bol bol fotoğraf çekinmesek olmazdi ama hepsi sevalın fotoğraf makinasında kaldı. göndercek daha.


peki oraya giderken ne giydim...


uzun siyah beyaz elbise: h&m
şal: h&m
kemer: h&m
blazer: h&m

bugünlük bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder