29 Nisan 2016 Cuma

7 Nisan 2014 Pazartesi süslü kürdanlarım

yeni evim için çeyiz, arkadaşlarım içinde ciciler hazırladım. bloglarda gezinirken gördüm bu güzel kürdanları. ne zamandır aklımdaydı ama yeni vakit bulabildim. yapmışken de blog açıp paylaşayım dedim :)

başkalarında gördükçe çok hoşuma gidiyordu. nerde bulunurki böyle güzel boncuklar dedim kendi kendime. aradım aradım ama bulamadım. sonra aramayı bıraktım tabi :( en sonunda nerde buldum dersiniz. kız çocukları için kolye bileklik yapma setleri gördüm. işte tamda aradığım şeyler bunlardı :D


prensesimi uyuttum ve hemen işe koyuldum. nasıl zevkli nasıl zevkli anlatamam. meğer uzun zamandır aradığım huzur bunda saklıymış ;) kendim için bişeyler yapmak huzur verdi bana. bunları bitirdikten sonra çekmecede daha değişik ve güzel boncuklar buldum. nasıl sevindim ama. başka bir posttada inşallah onları gösteririm

arkadaşlarıma hediye gidecek bi çoğu. küçük poşetlere koyup süslemeyi düşünüyorum. inşallah başka bir postta onlarıda göstereceğim.
peki nerde kullanılır dersiniz bu güzel süslü kürdanlar. mesela kanepelerde, top tatlılarda... başka fikri olan varmı?

evet bugünlük bu kadar yeter :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder