Lilypie - Second Birthday

30 Temmuz 2012 Pazartesi

bebişimiz nasıl uyuyor

bebişimizin yorganı ve yastığı yok. nevresim takımıda yok. yastığa bebeklerde zaten gerek yok. yorganda örtmeyecek kızım. üzerine çekip boğulma tehlikesi var Allah korusun.. o yüzden yatağında hiç bişey bulundurmuyorum sadece kızımız var :)

işte canım kızım burda :) bitane pembe çarşafı var..



bitanede sarı çarşafı var. soldaki pembeli tulumu giydiremiyorum. çok sıcak. ben akşamları falan biraz serin olur diye bekliyordum. olmuyormuş :) gittim bende ince bi uyku tulumu daha aldım. sağdaki.. ondan bitane daha almayı düşünüyorum


işte bunlarla uyuyor benim tatlı kızım :)

bye bye

2 yorum:

  1. Ayy o ayaklari yiyesi geliyoninsanin , masallah!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya. bi gün dayanamayıp gerçekten ısıracağım.. :))

      Sil