1 Mayıs 2016 Pazar

14 Ocak 2015 Çarşamba yarım kalan okula devam etmek istiyorum

yaklaşık 1 hafta kadar oldu geleceğimle ilgili düşüncelerimin değiştiği.

kızım 2,5 yaşında. artık bi kardeş zamanı diye düşünüyorduk bi kaç aydır.
ama hayırlısı böyleymiş.
ailemize yeni bir bebek için doğru zaman değilmiş demek ki diye düşündüm artık.
kızım bu kadar bekletmemişti bizi. biz istedik, Rabbim'de hemen verdi.
ama şimdi öyle olmadı. hayırlısı böyleymiş.
olmadıkça da ben çok geriliyordum. şimdi daha rahatım..

kızım 3 yaşında kreşe başlayacak inşallah, yani mayısta.
bende düşündüm taşındım ve  bebek planını biraz ertelemeye karar verdim, çünkü yıllar önce yarım bıraktığım ve çok pişman olduğum eğitimime devam etmeye karar verdim...

eşimde destekledi. hatta fikrimi çok beğendi.
zaten diyordu okuluna devam ette bitir diye, bende boşver yapamam bu yaştan sonra diyordum..
ama içime bir umut doğdu. neden olmasın, niye yapamayayım diye düşündüm...

şimdiki adımım ise okula gidip görüşmek olacak. beni yeniden o okula alacaklarmı bilemiyorum.
tam 10 yıl olacak okulu bırakalı.
çok genç ve çok cahildim o zamanlar. değişik düşüncelere sahiptim.
kısacası tam dayaklıktım. okulu bırakmakta ne demekmiş...

insan geçmişi geri getiremiyor ama şu anı isterse iyi yaşayabiliyor..
okul yarım bıraktığım için çok pişmanlık yaşadım...
hakkımda hayırlısı olur inşallah..

nasıl bi eğitimi yarım bıraktım ondan bahsetmek istiyorum biraz..
Almanya'da doğup büyüdüm..
Realschule'yi iyi sayılabilecek bi karne ortalamasıyla bitirdim.. yani 10. sınıfı bitirdim..
sonra Gymnasium'a gittim ama seviyelerine yetişemedim. hiç bana göre değildi. Türkiye'de lise olabilir.
2 yıl sonra aklım başıma geldi ve başka bi okula geçiş yaptım.
Höhere Handelsschule'ye gittim sonrada. okul tam bana göreydi.
1 yıl gittim orayada ondan sonra ben okumak istemiyorum diye okulu bıraktım maalesef :(

işte böyle kızlar. okuma isteği geldi yıllar sonra. bi görseniz beni, içim cıvıl cıvıl..
ruh halım değişti resmen. ben bunu illa yapacam demiyorum ama.
bi yola çıktım, hakkımda hayırlısı olsun diyorum.
bu okul olmazsa başka bişeyler yapmak istiyorum eğitimim adına.
bakalım iste yürüdüğüm yol nereye çıkacak.
ben çok heyecanlıyım ama :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder