1 Mayıs 2016 Pazar

herşeyden 4 tane

yaptığım 4 iş:
-kızımla ilgilenmek
-yeni yemek tarifleri denemek
-ev işi yapmak
-uyumak

defalarca izleyebileceğim 4 film:
-titanic
-kemal sunalın fılmleri
-yeşilçam filmleri
-aklıma başka bi film gelmiyor...

yaşadığım 4 yer:
-hamburg
-hakkari
-kocaeli
- başka bir ye yok :)

izlediğim 4 tv programı:
-peppe
-beyaz show
-bu tarz benim
-o ses türkiye

tatil için gittiğim 4 yer:
-hollanda
-danimarka
-fransa
-bodrum

en sevdiğim 4 yemek:
-balık
-sarma
-et yemekleri
-pastalar

hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:
-kutsal topraklarda
-türkiyede
-sahil kenarında
-gökyüzünde

bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer:
-kuru topraklar,
-susuz kalmış her yere
-denize
-güzel çiçeklerin üstüne


başka bloglarda gördüm bunu. herkes mimlenerek yapmış. ben mimlenmedim kimse tarafından.
yinede yazmak istedim çünkü çok hoşuma gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder