1 Mayıs 2016 Pazar

2 Mayıs 2014 Cuma bi yaşıma daha girdim :(

evet 30 a yaklaşıyorum. şaka gibi ama malesef gerçek. 27 yi bitirip 28e giriyorum :( ne vardı 18 e girsem. ama bi tesellim var 18-19 gibi gösteriyormuşum :D evet evet on yıl küçük zannedenler var beni :) bu da şaka gibi ama çok güzel bi gerçek :)

geçen günlerde doktorda bekleme salonunda kızımla ilgilenirken yanımda oturan bayan sizin kızınız mı diye sordu. ben de evet dedim. çok gençsiniz dedi. bende galiba sadece genç gösteriyorum dedim :) oda yaşımı sordu. 28 dedim. nasıl şaşırdı ama. ben seni 18-19 zannettim dedi. o kadar çok hoşuma gitti ki :D:D:D

doğum günüm bu gün ama ben cumartesi için çok yakın arkadaşlarımı çağırdım. doğumgünü bahanesiyle görüşelim istedim. o günle de ilgili bi post hazırlayacağım inşallah.

bu daha önce yazılmış bi posttur :) saatini ayarladım ve ben mışıl mışıl uyurken yayınlanacak. tabi minik prenses beni uyandırmazsa :) 28 yıl önce tam 5:44te ben annemi rahatsız edip gelmişim. bu postta o saatte yayınlanacak inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder