1 Mayıs 2016 Pazar

inci kolyem

dün amcamın oğlunun doğum günü vardı. küçük adam 3 yaşına girdi.
amcam dediğime bakmayın. yaşlı değil :)) benden sadece 6 yaş büyük.
bide aynı evde yaşadık ben küçükken. haliyle abi kardeş gibi büyüdük..

işte akşam üstü amcamlardaydık. yengem çok güzel şeyler hazırlamıştı. iki çeşit pasta vardı.
bitanesi kocaman 3 şeklinde bir pasta, bitane de acı bademli pasta.
eve giderkende yine 3 şeklinde ve kalp şeklinde, üzerinde ismi yazan, şeker hamurlu kurabiye verdi hatıra olsun diye. benim kızım eve gelir gelmez açıp hemen yemeye başladı bi tanesini.
bi ordan ısırdı bi burdan ısırdı. gitti sonrada çöpe attı ;) Allah'dan 3 tane aldım ben.
2 tane 3 şeklinden. 1A tanede kalp şeklinden..

oraya giderken giydiklerime gelelim artık:
-kot pantolon
-beyaz uzun gömlek
-bayazlı mavili eşarp
-inci kolye ve yüzük


kolyeyi takarken bi rahatsızlık hissetmedim ama yüzük elini çok acıttı. kenarları çok keskindi.
bi süre sonra takamadım çıkradım zaten. küpelerinede bir şey diyemeyeceğim. uzun zaman önce taktım. hatırlamıyorum yani rahatmıydı değilmiydi..


bu kolyeyi Türkiye'deyken hepsiburada'dan almıştım... pakedi ise böyleydi.
kavanozun içinde istiridye  kabuğu vardı. onu açınca içinden bu inci çıktı.
ben beyaz çıkmasına çok sevinmiştim. öbürlerine göre bu renk daha güzel bence..
renkler ve anlamları ise şöyle.
beyaz: bilgelik, krem: başarı, şeftali: sağlık, mor: servet, siyah: aşk


ben kolyeyi tavsiye ederim ama yüzüksüz bulursanız öyle alın. hem daha uygun olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder