1 Mayıs 2016 Pazar

23 Ocak 2015 Cuma telaşlı geçen gün

yaz tatilinde köyden dönüşte kayınvalidemle kayınpederime yarı yıl tatilinde almanyaya beklediğimizi söyledik.
kayınpederim bakarız kızım belli olmaz dedi. eltimin çocuğuna bakıyorlar.
o gün geldi çattı. aslında gelmeyi pek düşünmemişler ama biz biraz emrivaki ettik ve çokça ısrar ettik. çünkü kızıma gelecekler dedim. her gün soruyor. anne buraya kim gelecek diyor. bende kim gelecekmiş diyorum. dedeyle babaanne diyor. çok umutlandı. kıyamam.
o yüzden çokca ısrardan sonra sağolsunlar ikna oldular ve yarın burdalar inşallah.

bende çok heyecanlıyım. yatacak yer ayarlayacağız annemle yarın. 
en hergüne bir menü ayarladım :) inşallah güzel vakit geçiririz.
eşim kursa gidecek sabahları. bizde kızımla iki hafta oyun gurubumuza ara vereceğiz.
kayınvalidemi alip annemle biz gezeriz ama kayınpederi napcaz onu düşünüyom.
bizim köylülerin kahvesi var burda ama biraz uzak. kendisi mümkün değil bulamaz.
artık ayarlicaz bişeyler. zaten burdada çok akrabaları var. hergün birileri gelir diye düşünüyorum.
zaten taşındığımızdan beri çok bi misafir ağırlayamadım.
hayırlısı olur inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder