1 Mayıs 2016 Pazar

19 Haziran 2014 Perşembe kızımın geçmiş doğum günü

kızımın geçmiş doğumgününden bi kaç kare paylaşmak istiyorum burdan. doğum günü aslında tam istediğim gibi olmadı ama yinede güzeldi. 29 mayısdaydı doğumgünü. ama ben bir türlü vakit bulup post hazırlayamadım. nihayet vakit buldum. doğum gününde. ailecek beraberdik. babamlar kardeşler amcalar bize geldiler ve balkonda mangal yaptık. aslında parka gitmek istemiştik ama hava biraz serindi ve evde kalmaya karar verdik.. pastamiz yine kardeşimden geldi. 


cumarteside cekirdek aile olarak kendi kendimize bi pastanede kutladık. güzel bi gün oldu. yanımıza meyve de aldık parka oturduk yedik. kızım da çok eğlendi o gün. parkta oynadılar babasıyla :))


ogün giydiklerim de bunlardi
şal: bijou brigitte
çanta: yıllar önce almıştım. nerden olduğunu hatırlayamadım
pantolon: türkiyeden
ayakkabı: amazondan
elbise: h&m



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder