1 Mayıs 2016 Pazar

17 Ocak 2015 Cumartesi kızımın odası..

bugün kızımın odasını göstermek istiyorum size.
önceden almayı planlasamda bu maalesef mümkün olamadı hemen.
kızım anca 2 yaşındayken alabildik bu takımı.
alamasaydım içimde kalacaktı..

önceden annemlerde kalıyorduk. her an bi ev buluruz diye kardeşimin odasnda kalıyorduk.
ha bugün ha yarın derken 3 yıl orda kalmak zorunda kaldık..
bu süre içindede seyehat karyolasında yattı (oyun parkı beşik).

geç olsunda güç olmasın demi ama. neyseki sonunda alabildik.
iste kızımın yatağı.


ikea'dan aldım takımı. çok beğenerek hatta bayılarak...

bebek arabasındaki bebeği eşim bana hamileyken hediye etmişti.
alıstırma yapalım diye :)) simdide kızım sürekli onunla oynuyor..

buda dolabı..


sağdaki tahtayı arkadaşım hediye etti kızıma :))

buda kızımın alt değiştirme dolabı..


sağdaki sepette kızımın kirli sepeti. hala kıyafetlerini ayrı yıkıyorum...

bunlarda perdeler...


ve tabiki son olarak lamayı unutmayalım. kız kardeşimin hediyesi buda.


kızımın odası şimdilik böyle.
aslında en başından farklı, ilerdede kullanabileceğim bi yatak alabilirdim ama bunu almasam içimde kalacaktı. neyse dedim, ikinci çocuk içinde kullanırım bu yatağı :))
hayırlısı bakalım.

yakında odayı tamamen değiştirmeyi düşünüyorum. tam bi kız odası olsun istiyorum.
küçük bi mutfak olacak mesela...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder