1 Mayıs 2016 Pazar

boykot listem

bende artık İsraili boykot edeceğim.
ben sıklıkta kullandığım ve şu an evimde bulunanların listesini yapıp fotoğraflarını da koyacağım.
bir daha bu ürünler kesinlikle evime girmeyecek...


*mc donalds: burda sadece balık burger yiyordum ama artık kesinlikle yemeyeceğim.

*nestle: bu markanın çikolatalarını ve kahvelerini alıyordum

*nokia: bunu eskiden çok kullanırdım, eşimde hala eski bi modeli var. navi olarak kullanıyordu.

*danone: bu markanın yoğurtlarını alıyordum ama artık bu markada bitti benim için...

*coca cola: bu markayı da boykot ediyorum artık. bu son şişe ve artık bu da eve girmeyecek kesinlikle.

*maggi: bu markanın soslarını kullanıyordum genelde ama bu da hayatımdan çıkardıklarımdan oldu.

*disney: bu markanın oyuncaklarını yada müzik cd'sini alıyorduk. bir daha kesinlikle alınmayacaklar.

*loreal: bu markayı da kullanıyordum ama artık bu da bitti benim için...

*ariel ve omo: bu marka da kullandıklarım içindeydi ve silinenlerden oldu...

insan gözü saniyede 24 kareye kadar, geçişleri algılayabiliyor.
25. kareyi göz görüyor, beyin algılıyor ama biz farkında olmuyoruz.

yapılan bir çalışmada bir sinema salonunda bir filmin her 24. karesinden sonra 25. kare olarak dondurma resmi koyuluyor ve saniyede 25 kare geçecek şekilde oynatılıyor.
filmi izleyenlerin yaklaşık yüzde sekseni film boyunca bir dondurma resmi gördüklerinin farkında olmadıkları halde ve kış olmasına rağmen filmden çıkar çıkmaz dondurma almaya gidiyorlar.
bu konuyu çok önce okumuştum ve Fight Club filminde de aynı konuyu işlediklerini farkettim.

artık daha bilinçli bi şekilde alışverişe çıkacağım.
çikolatayı çok sevmeme rağmen daha dikkali olacağım marka konusunda.
alırken bu markalardan değilde başka markalardan tercih edeceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder