1 Mayıs 2016 Pazar

takı ve tokalarımızı düzenledik

ne zamandır kendi takılarımı ve kızımın tokalarını düzenlemek istiyordum.
bi kolye veya bileklik takacak oluyorum, bütün takılar bir birine giriyor.
hepsi bi kutunun içindeydi. haliyle yerleri falanda yoktu.
karman çorman duruyorlardı. bi tanesini çıkarmak için hepsini çıkarmam gerekiyordu.
bende internetten araştırmaya başladım nasıl düzenleyebilirim diye.
en hoşuma gideni İlkay'ın bu sayfadaki düzenleme fikriydi.

işte benim takılarım


sol kutudakiler kolyelerim. görüldüğü gibi bazılarını cupcake kağıdına koydum sevgili İlkay gibi.
ortadaki kutuda bileklik yüzük ve küpelerim var.
sağdaki küçük kutulaedada broşlarım ve parfümüm var.
çok takı kullandığım söylenemez. sadece özel günlerde kullanıyorum.
alyans ve tektaşım hariç fazladan bi yüzük takamıyorum mesela, yada küpede aynı şekilde.
delikler kapanmasın diye arada bi takıp çıkartıyorum...
ama yinede takacağım zaman düzenli bi şekilde göreceğim takılarımı :))

bunlarda kızımın tokala kutuları

eşimin kurstan bi arkadaşı ve eşi gelmişlerdi bize. sağolsunlar bisürü hediye getirmişlerdi.
kızımıda unutmamışlar. bu güzel müzük kutusunu getirdiler.


bunun içine saç bandlarını koyduk...


bide bu kutu var


bunun içinede tokalarını koyduk.
bu kutuları ikeadan aldım. üçlü satılıyor.
pembe, sarı, beyaz veya mavi, sarı, beyaz. çok kullanışlı.
içine kalem koy, toka koy, küçük oyunçaklar koy, aklına ne gelıyorsa koy..
üst üste dizilip yerden tasarufda ediliyor aynı zamanda. ben bunları çok sevdım :))

kızımın bide taçları var tabikide. süslü bi kız taçsız olurmu hiç.
onların fotoğrafını çekmeyı unutmuşum ama. onlarıda alt degiştirme masasına astık.
çok güzel oldu hepsi gözümüzün önünde şimdi..

bye bye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder