1 Mayıs 2016 Pazar

5 Mayıs 2014 Pazartesi doğumgünümden küçük detaylar

genelde doğumgünümü hep aileyle kutlardım ya da hiç kutlamazdım. bu sefer değişiklik yapıp arkadaşlarımı ve kardeşimi çağırdım cumartesi günü. merve, selda, nurdan ve kardeşim ayşe :)) iyi ki geldiler ve beni yalnız bırakmadılar :)

ayşe o gün çalışıyordu. o yüzden erkenden buluşalım dedim. selda 'o gün arkadaşımın nişanı var' deyince gelemeyecek diye korktum. o gün kimsenin eksik olmasını istemiyordum.

işte bu da soframız. istediğim gibi olmadı. aceleye geldi :( prensesim hastaydı ve gece nerdeyse hiç uyumadım. öyle olunca sabah prensesi eşim aldı çünkü gözlerimi açamıyordum.. geç kalkınca anca bu kadar yapabildim :( idare edin kızlar ;)


menümüzde görüldüğü gibi sarma, patatesli börek, peynirli göbek salata, kurabiye, muffin ve birde burda göremediğiniz bi doğumgünü pastası vardı.. pasta muffin ve kurabiyeyi kardeşim yaptı. sarmayı annem yaptı. börek ve salatayı da ben yaptım. kardeşime ve anneme çok teşekkür ederim :)) 

bu günü hatırlatacak bi kaçtane de fotoğraf çekindik. ne çok kalp oldu ama burası değilme. ben aynada göründüğüm için ve başım açık olduğu için hertarafımı kalpledim :D tabi bide selfi çektik. olmazsa olmazdı :D


çok güzel vakit geçirdik. bol bol güldük ve eğlendik.. benim gülmekten artık yanaklarım ağrımaya başladı :))

aslında selda oğlunu, kardeşimde yeğenimi getireceklerdi. çocuklar oynasın dedik. ama benim kız daha kimse gelmeden uyudu. seldanın oğluda evde uyumuş getirmedi. yeğenimde evde uyumuş oda gelmedi. bizde kız kıza vakit geçirdik. sonra benim prenses uyandı ve malesef arkadaşlarımın da gitme vakti gelmişti :( gitmeyin kalın dedim ama selda başka bi davete daha gidecek olunca mecbur kalkmalarına müsade ettim. yoksa akşama kadar oturtacaktım ;D

herkes gidince kızım bana hediye gelen poşeti eline taktı evin içinde bebeğini gezdirdi ve hediyelerimden bi tanesini kullandı bile :) nasılda yakıştı ama. Allahım nazarlardan korusun..



yarında gelen hediyelerim için bi post gelcek inşallah. bugünlük bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder