1 Mayıs 2016 Pazar

16 Şubat 2015 Pazartesi kullandıklarım

bunlar kullandığın kozmetik ürünlerinin sadece bi kaçı, en önemli bulduklarım..
bence her kadının sahip olması gereken 8 şey...
bunlarla hem temiz, hem doğal, hemde bakımlı görünülür.. hergün mutlaka kullanıyorum..
yeni bişeyler aldıkça tecrübelerimi burda yazacağım inşallah..
bakalım bunlar hangi ürünlermiş...


evet işte ürünlerimiz. şimdi biraz daha yakından bakmaya ne dersiniz.
bakalım ürünler nasıl, memnunmuyum...

1-Rival de Loop Beauty Balm: göz altını nemlendirip canlılık veriyor ve hafif kapatıcı özelliği var.
çok memnun olduğum söylenemez.. bir dahakine başka marka almayı düşünüyorum..


2-Max Factor Clump Defy: bu siyah kahverengi, siyah istemedim biraz doğal kalsın diye ve su geçirmez değil. temizliği daha rahat oluyor. bu üründen memnunum...


3-Nivea dry comfort: kokusu fena değil ama rol on olanından daha memnundum, çünkü bunda yaptıktan sonra bi öksürük krizi oluyor. birde rol on daha az terletiyordu sanki...


4-Sensodyne Fluorid+Sanftweiss: beyazlatma özelliği olduğu yazıyor ama bunu ben pek fark edemedim. onun dışında ne iyi veya kötü diyemem. normal diş macunu...


5-Ralph Lauren Notorious: bunu yengem hediye etmişti doğum günümde. kokusu idare eder. bitince tekrar almam.


6-Nivea Sanfte Reinigungsmilch: çok memnun kaldığım cilt temizleme sütü. bitince tekrar bunu alacağım kesinlikle.


7-Nivea Erfrischendes Gesichtswasser: canlandırıcı yüz toniği. bu üründende çok memnunum. bitince tekrar aynısından alırım.


8-Forena Handcreme: bu el kremi çok iyi. kokusuda benim çok hoşuma gidiyor. bitince yine aynı markadan almayı düşünebilirim...

kullandığım başka ürünlerde var ama hergün mutlaka kullandığım, olmazsa olmaz bunlar var...
sevgiyle kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder