1 Mayıs 2016 Pazar

4 Mayıs 2014 Pazar aslında yaş takıntım yok, doğrular söylendiği zaman ;)

evet doğrular söylendiği zaman diyorum. ama bu yalan söyleniyor anlamına gelmiyor :) nasıl mı. şöyle anlatim ben size o zaman...

efendim şimdi annem mesela birisine benden bahsediyor yaşımı söyleyecek, hep olduğum yaştan bir yaş büyük diyor. neden ya. ben 27 iken 28 diyordu mesela. ben de hayır 27 deyince annem de 'tamam da 3 ay sonra doğumgünün' diyordu. kocaman 3 ay var ama değil mi. :D :D

hiç unutmuyorum bu olayı: 1. sınıftayım. nedenini hatırlamıyorum ama ben öğretmene 7 yaşındayım dedim. annem öyle diyordu hep. sen de çocuksun tabi hesap da yapamıyorsun. anne ne diyorsa doğrudur. sonra öğretmen demez mi hayır sen 6 yaşındasın diye. meğer ben o zaman 6 yaşındaymışım :D bende diyorum ki içimden bu öğretmen bişey bilmiyor :P

yıllar sonra öğreniyorum ki annemler aslında başka hesaplıyorlarmış bu yaş meselesini. mesela bi çocuk doğdu 1 yaşından gün almış oldu. birinci doğumgününde de 1 i bitirip 2 den gün almış oldu. o yüzden ben aslında 27 yaşındayken 28 den gün aldığım için 28 diyor annem bana. şimdi 28 yaşındayım ve 29 dan gün aldım. ama hala 28 yaşındayım :))

böylelikle de bi yaş takıntımızın daha sonuna geldik. herkesin yaşıyla mutlu olması dileğiyle :))

önümüzdeki günlerde bugünkü yaptığım küçük kutlamayla ilgili yazacağım.. şimdilik hoşcakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder