1 Mayıs 2016 Pazar

18 Mart 2015 Çarşamba ordan burdan

bi postta biçok konudan bahsetmeyi çok sevdim. yine o postlardan bitanesine hoşgeldiniz :)

bu geçen haftalarda kızım ve kendim için yaptığım kahvaltımızdı.
inanılmaz doyurucu ve çok lezzetlıydi. kuru kayısı, muz, portakal ve südü blenderdan geçirdim.
güzel bi vitamin deposu oldu...


üst soldaki kızımın perdesi. sağdaki oturma odası perdelerim.
aşağıda görünenlerde yatak odası perdelerim. bunları ikeadan diktirdim...


bebek mevlüdüne gitmiştik geçenlerde. buda cimcime kızım. orda çocuklara bi oyun odası vardı.
bitane ablada isteyen çocuklara yüzlerine bişeyler boyadı.
kızımın yanağına kelebek ve burnunda kalp yapmış :))


yengem evim görmeye geldiğinde getirmişti bu orkideleri.
çiçekleri çok sevdiğim halde bakamıyorum.
bunlarada bakamam diye düşünürken, çokda zor olmadığını fark ettim :))
ama çok güzeller değilmi :))


geçen yıl gittiğimiz tatilden bu resimler.
kızım giderkende gelirkende bavulunu elinden bırakmadı :)



bunlarda yatak odası mobilyalarımın bi kısmı.
özellikle makyaj masamı çok seviyorum...
dekorasyonla ilgili çok eksik var biliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder