1 Mayıs 2016 Pazar

5 Ocak 2015 Pazartesi Geçen hafta biz...

Salı günü bizim eve sabahtan misafir geldi.
Kızımın oyun gurubundan arkadaşı ve annesi.
Çocuklardan çok biz anlaştık.
Tam kafa dengi.
Çocuklarımızın arasında sadece iki hafta var.
Kızım odasında neredeyse hiç oynamaz.
Oyuncaklarını olduğu gibi oturma odasına taşır, bizim yanımızda oynar.
Ama misafirlerimiz geldiğinde çok güzel oynadılar çocuklar kızımın odasında.
Erken gittiler malesef.
İşleri varmış daha.
Gelirken eli boş gelmemiş sağ olsun.
Hiç beklemiyordum, çok güzel bir sürpriz oldu.
iste hediyem :))



Misafirlerimiz gittikten sonra annemlere gittik.
Teyzemler ve dayımlar geldiler tatil olunca.
Bizde hergün oradaydık.
Hava çok soğuk değildi, bizde dışarıya alışverişe çıkalım dedik.
Arabayla çarşıya gittik.
Biraz mağazaları gezdik.
Kızım atlı karınca gördü, ona binmek istedi.
Biraz daha gezdikten sonra evin yolunu tuttuk.
İşte o güden bir kare...



Yılbaşı akşamı amcamlar davet etti bizi.
Oraya gittik.
Amcamın iki tane kızı var çok güzel vakıt geçirdiler kızımla.
Çok seviyor ablalarla oynamayı.
Bizde eğlenmedik değil hani :)
Kızma birader oynadık, kızmamak için kendimi zor tuttum :))
Sona kaldım ama pes etmedim.
Sonuna kadar savaştım tek başıma :D



12 olmadan eve gidelim dedik, yoksa gürültüden gidemeye bilirdik.
Ben bide çok aşırı korkuyorum fişeklerden.
Ya bir tanesi yanlışlıkla bize gelirse diye korkuyorum.
Malesef silahda oluyor.
"Yürürken veya arabada başına kurşun geldi ve... " böyle haber olmaktan çok korkuyorum.
12 ye 10 vardı eve girdiğimizde.
Işıkları kapattık ve korka korka havaifişekleri izledik.
Kızımda sıkıca sarıldı bana, oda izledi.
Hem korkuyorum hem bırakıp gidemiyorum.
Fotoğraf çekmeye çalıştım ama iyi çıkmadı.
En iyisi bu...



Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder