1 Mayıs 2016 Pazar

27 Temmuz 2015 Pazartesi güzel haber

herkese merhabalar :))

uzun zamandır bloguma giremedim. blogla çok ilgilenme fırsatım olmadı bazı sebeplerden dolayı.
hemen anlatmaya başlayayım isterseniz...

12 nisanda 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim.
genelde kimse ilk üç ayda hamileliğinden kimseye bahsetmez ama ben mutluluklar paylaştıkça çoğalacağını düşündüğüm için gittim herkese anlattım :)
Allahım sağlıklı bi şekilde kucağıma almayıda nasıp eder inşallah. dua edin bizim için..


bu testi yaptığım gün sabah arkadaşlarımla kahvaltı yapmaya gitmiştik güzel bi kahvaltıcıda.
iki gün sonra bi test daha yaptım emin olmak için. ilk paylaştiğim kişi kardeşim olmuştu..


şimdilik bu kadar.bundan sonraki postlarımda yine hamilelikle ilgili şeyler paylaşacağım.
neler aldım, neler yaptım hepsini yazacağım inşallah.

birazdan bi post daha geliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder