1 Mayıs 2016 Pazar

12 Ocak 2015 Pazartesi zaman geçirmece

açıkçası çok zamanım olmuyor böyle aktivitelere.
ama zaman buldukça mutlaka denemek istediğim bi kaç şey var...

vakti olup iyi değerlendirmek isteyenlere belki fikir olur burda yazdıklarım.
boş boş oturarak bir yere varılmıyor malesef..


1. blog açmak: uzun zamandır istediğim bir şeydi ve nihayet açabildim :)) inşallah uzun yıllar daha buralarda olurum...

2. hayvan beslemek: henüz hangi hayvan olacağına karar veremedim ama balık olabilir diye düşünüyorum...

3. kitap okumak: bir sürü kitabim var. hatta biraksalar daha çok alacağım. ama malesef okumak için fırsat bulamyorum...

4. doğayla olmak: yeşilliklerin olduğu yerlerde yürüyüş yapmak mesela...

5. örgü örmek: kalın iplerle bişeyler örmek isterim ama dantelden hoşlanmıyorum..


benim için sırada bunlar var.. bakalım yapabilecekmiyim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder