1 Mayıs 2016 Pazar

yemeğe dair şeyler..

yıllar önce alınmış bir kitap ama içindeki bi çok tarifi severek yapıyorum.
yeni tatlara her zaman açığımdır. hatta çok severim.
sürekli aynı şeyleri yemekten çok çabuk sıkılırım...


bu gün bu makarnalar vardı menüde.
kızım çok seviyor, hatta bu makarnaları o alalım dedi.
rengarenk olunca dikkatini çekti sanırım..


yanında birde yoğurt. ohh mis...


yanına birde sos yapacaktım ama eşimin kurstan gelmesini bekledim makarna ve sos soğumasın diye.
eşim eve geldiğinde 'dur ben birde menemen yapayım dedi'..
canım ya girdi mutfağa birde menemen yaptı..
işte eşimin menemeni :))


tabiki birde benim asla vazgeçemediğim, her gün mutlaka yemem gereken, yemezsem yerimde duramam çünkü, yediğimde çok mutlu olduğum çikolatalarım var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder