1 Mayıs 2016 Pazar

18 Ağustos 2015 Salı arkadaş ağırlama

geçen haftalarda arkadaşlarımı ve kardeşimi davet ettim evime. hepside çocuklu geldi.
bide bende var. benim ev oldu küçük kreş :)
çocuklar biraz oynadı biraz kavga etti derken güzel bi gününde sonuna gelmiş olduk :)

arkadaşlarıma hazırladığım dört kişilik masa bu :)


sarmayı annem yaptı :) annemden daha güzel yapan birini tanımıyorum.
pastayıda herzamanki gibi kardeşim yaptı :) salatada bendendi :)


bu poğaçalarıda annem yaptı.
sağolsunlar hem annem hem kardeşim yardım etmeseydi hamile hamile yapamayacaktım hepsini..


kırmızı servisleri ve peçeteleri ikea'dan aldım.
peçete halkalarını çok önceden almıştım ama ilk kez burda kullandım


peçeteleri en büyük olanlardan aldım ama yinede peçete halkaları için küçük geldi. içinde sürekli kaydı durdu. fotoğrafta büyük geldiği çok belli olmamış. tam olmuş gibi sanki :))

hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder