1 Mayıs 2016 Pazar

2 Ekim 2015 Cuma eşime doğumgünü ve hazırladığım soframız

soframız buydu
masa örtüm ikea'dan. aslında bu bi perde ama çok güzel durdu masa örtüsü olarak.


soframda renk olarak yeşil ve mavi kullandım. bu iki mumluk da bir arada satılıyordu. tam uydu yani.
içindeki yeşil mumları da tesadüfen ikea'dan masa için tül alırken bulup aldım.


bu peçete halkalarını da kendim yaptım.
ilk defa yaptım ve beni baya uğraştırdı. yanlış yapıştırıcı seçmişim.
üzerindeki çiçekleri tutturmak için baya uğraştım..


bu kalpli kürdanları da peçeteden yaptım uysun diye. kürdanları kabak sarmasında kullandım


o gün bu elbiseyi giydim. sağ taraftaki fotoğrafta bir ay öncesine ait. orda 23. haftalık hamileyim.


o gün bu tacı takmıştım


en kısa zamanda görüşmek üzere inşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder