1 Mayıs 2016 Pazar

6 Mart 2015 Cuma bizden haberler

son zamanlarda yazamıyorum nedense.
biraz yoğunluk biraz isteksizlik derken blog biraz geri plana kaydı. bunu değiştirme zamanı geldi..

bu aralar neler yapıyoruz bakalım...

dün nevresimlerimizi değiştirdim. sarı hayvanlı olan kızımın. yengem hediye etmişti
aşağıdakini de ikeadan almıştım...


geçen haftalarda çocukluk arkadaşlarım gelmişti bana. 
canım arkadaşım eli boş gelmemiş.
bana üç arkadaşın resmi olan,
arkadaşlıkla ilgili bi yazısı olan çerçeve ve kızıma bu güzel ceketle tacı getirmiş


kızıma her gece yatmadan önce kitap okuruz. türkçe olmasına çok dikkat ediyorum.
en sevdikleri bunlar.


son zamanlarda hayalini ettiğimiz bişey var... anlamişsınızdır galiba :)
inşallah dualarımız en kısa zamanda kabul olur...


kızım bu oyuncağıyla oynamayı çok seviyor. 6 aylıkken almıştım.
almanca çocuk şarkıları var. bazılarını oyun gurubundan tanıyıp hareketlerini bile yapıyoe :))


dün fil keyfi yaptık... daha doğrusu yaptım. eşim çok yorgundu ve filmin başlarında uyuya kaldı.
bende filmi tek başıma seyrettim ;)
benjamin buttonu izledim
daha önce izlemiştim ama aklımda hiç birşey kalmamış.
önceden izlediğimde kızım henüz dünyada değildi.
aşk sevgi daha çok ön planda olunca kavuşamamış aşıklar için ağlardim.
şimdi ise filmlerde çocuklar daha çok dikkatimi çekmeye başladı ve onların anne babasız kalmalarına duygulanıyorum. bu filmdede öyle oldu bu kez...


 şimdilik bu kadar...
hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder