1 Mayıs 2016 Pazar

12 Şubat 2015 Perşembe 10 yıl önce bu gün...

yine eskileri karıştırırken eşimle sevgili olduğumuz dönemde bir birimize yazdığımız mektupları okudum :))
tam 10 yıl önce bu gün bana sevgililer günü için çok güzel bir mektup yazmış.
yanındada sevgililer gününe özel bir kart var.


eski günlere daldım gittim. mektup ilk elime ulaştığındaki heyecanı hissettim yine :)
mektup bizim eve gelmiyordu. tabi ailemin haberi olmayınca mektubu nasıl açıklayabilirdim.
arkadaşıma gönderiyordu, sonra o bana okulda veriyordu..
okurken dahada heyecanlı oluyordu. kalbim yerinden çıkacakmış gibi..
bugünde okurken aynı duygular oldu. yüzümde bi gülümseme :)


o zamanlar tabi internet bu kadar yaygın değildi.
akıllı telefonlarda yoktu. tuşlu telefon kullanıyorduk. iletişim şimdiki kadar kolay değildi..
mesaj yazıyordun kontör gidiyordu. herşey sınırlıydı.
bide eşim Türkiyede ben Almanyada olunca herşey dahada zorlaşıyordu.
yurtdışı mesajı iki kat kontör tutardı mesela. bide konuşmaya kalktıkmı vay halimize.
düşünün bizi ne paralar gitti o zamanlar :)
ama insan sevdiğinin sesini duymak için herşeyi yapıyor uzakta olunca.
telefonda geçirdiğimiz zaman o kadar kıymetliydiki...

neyse bu konular bi dalarsam zor çıkarım. askerlik anısı gibi...

işte bu kartım. açınca çok güzel romantik bi melodi çalıyor..


içide böyle görünüyor. kartı açınca kalp yanıp sönüyor..


bakalım bu yılkı sevgililer günümüz nasıl geçecek :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder