1 Mayıs 2016 Pazar

anı kitaplarım

tekrar merhabalar..

evet şaşırdınız değilmi. 2 gündür post yoktu ve şimdi bi günde iki post. bazen vaktim olmuyor.
vakit buluncada yazmak istiyorum..

bu kitabı ilk hamileliğimden önce almıştım. o zamanlar içine istediğim gibi yazamamıştım.
bi çok sayfası boş kalmıştı. şimdi tekrar çikarttım raftan. inşallah bu sefer biraz daha fazla yazarım :))

ilk sayfalarında güzel bilgiler var. hamilelik, doğum ve sonrası için güzel şeyler yazıyor.
ultrason resimlerini yapıştırmak için iki tane sayfa yapmışlar. sonraki sayfalarda boş.


bu küçük defteri hippten gönderdiler. internet üzerinden kaydoldum. her ay için güzel bilgiler var.
not almak için boş yerlerde birakmişlar.. yanındakilerde diğer çatlak önleyicilerim. daha var bitmedi.
paşka bi postta yine göstermeyi düşünüyorum nasıp olursa..


buda başka bi anı defterim. burda rossman gibi bi amğaza var adi dm. oraya kaydoldum.
bu defteri ordan verdiler. gördüğünüz küçük çantanın içinden çıktıç.
bu defterin içindede yine boş yerler var doldurmak için. üzerindeki ultrason resmi bize ayit.
6 haftalıkken vermişti doktor :))


böylelikle bu postunda sonuna gelmiş olduk..

hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder