1 Mayıs 2016 Pazar

çatlak önleyicilerim

hamileliğimi öğrendiğimde gidip aldığım ilk şeylerden biride çatlak önleyiciler oldu.
ilk aylarda fazla ihtiyaç olmasada herşeyim tam olsun istedim.

şu anda bakım ürünleri haricinde çok bi hazırlığım yok.
ama herşeyi planladım. zamanı gelince hepsini burda paylaşacağım inşallah.
nasıl olsa daha zaman var :)

gelelim kremlerime. aslında her hamilenin vücudu başkadır.
kimisi hiç bişey sürmese bile hiç çatlak oluşmaz.
ama bazılarının en etkili kremi sürdüğü halde karnında çok çatlak oluşur.
benim hamilelikte vücüdum daha fazla kuruyor sanki.
o yüzden bi kaç çeşit krem ve yağ aldım ben.
seviyorum bunları...


ben şimdilik nemlendirmek için en soldakini kullanıyorum.
büyük şişedekide duş kremi. hepsi hamileler için özel üretilmiş.

şimdilik hoşcakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder