1 Mayıs 2016 Pazar

19 Ağustos 2015 Çarşamba bebek için hazırlıklar başlasın

yavaş yavaş bir şeyler almaya başladım bebek için. tercihim weleda'dan yana oldu.
yeniden bebek için hazırlık yapmak çok heyecanlandırdı beni.

saç & vücut şampuanı ve yüz bakım kremi aldım :)


kendim içinde weleda ürünlerinden bir şeyler aldım.
soldaki çatlak oluşumunu önleyici bakım yağı ve sağdaki emzirme yağı.

weleda'nın tüm ürünlerini 100 % doğal olduğu için tavsiye ediyorum.

kızımda da kullanmıştım bu ürünleri. tam bebeklerin hassas burnu için üretilmiş.
çok fazla bi kokusu yok yani :) kızım için kullanırken de çok memnun kalmıştım..
bebekler için olan ürünleri çok az kullanmak gerek. özellikle şampuan aylarca kullanılabiliyor.

emzirme yağını daha önce kullanmamıştım hiç. ama süt arttırmada faydası olacağına inanıyorum.
tecrübelerimi paylaşacağım burda sizinle zamanı gelince.
burda paylaşmadığım bi ürün daha var weleda'nın. oda kendim için yüz kremi.
onuda hiç kullanmadım daha. şu an başka bi yüz kremi kullandığım için önce kullandığım krem bi bitsin sonra weleda kullanırım diye düşündüm.

hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder