1 Mayıs 2016 Pazar

6 Mayıs 2014 Salı gelelim hediyelerime :))

en güzel kısmı bu işte: hediyeler. bayılıyorum hediyelere. düşünülmek beni çok mutlu ediyor :))

cuma günü erkek kardeşim eve elinde bi çiçekle geldi. anam dedim naptı bu çocuk. anneme gitti
-anne geçmiş doğumgünün kutlu olsun dedi gülerek sanki bana almamış gibi. annemde
-tabi tabi diyerek güldü. sonra bana getirdi çiçekleri. hemen açtım ve bayıldım çiçeklere. çok güzel seçmiş :) sol taraftakiler onun hediyesi. sağ taraftakilerde eşimin hediyesi.


 gelelim arkadaşlarımın ve kardeşimin hediyelerine.. mervecim sol üstte görülen oyalı eşarp ve sağ alttaki kalp cerceveyı hediye etti. çok beğendim. çerçevelere resim koymak için sabırsızlanıyorum. :D sağ üstteki ve sol alttaki şallar ayşe, nurdan ve seldanın ortak hediyeleri. ortadaki h&m hediye kartınıda onlar verdi. çok sevindim bunlara da :)) bir an önce h&m e gidip alişveriş yapmak istiyorum.. yupi :D bi tane de bileklik vardı çok güzel. onuda kombin yapınca göstericem inşallah..


gelelim eşimin hediyelerine. cumartesi günü bizi arkadaşlarla kız kıza bırakmak için bana hediye bakmaya çıktı. hediye alacağını biliyordum çünkü 
-ne alim diye sorup durdu.
-bişey alma filan diyorum ben ama içim
-al al diyor. sürpriz olsun istedim.. neyse alışverişe çıktı.. arkadaşlar gidince aradım
-nerdesin gel hadı ben sıkıldım diye :)
-gelemem daha bişey alamadım dedi ben
-olsun alma gel artık dedimse de gelmedi. sonra kızımı parka çıkarttım ben bizim evin tam önünde. parktan evin girişi görünüyor. bekliyorum ben gözüm orda. otobüs de tam evin önünde duruyor. bi otobüs geldi durdu tamda beklediğim gibi içinden eşim çıktı eve doğru yürüyor. çağırdım hemen. yanımıza doğru gelmeye başladı. elinde çıçek ama başka bişey yok. poşet yok paket yok. nasıl ya dedim. onca saat bi çiçekmi aldı yani. :( beklenti büyük olunca saatler sonra sadece çiçek olması beni şaşırttı.
-şaka yapıyosun derken çeketinin içinden bi poşet çıkarttı. bi baktım tamda istediğim çanta nasıl sevindim ama havalara uçtum. sağ alttaki çanta çıktı poşetten :))
-içini de aç dedi bi açtım güneş gözlüğü
-aman allahım dedim naptın sen. sürpriz üstüne sürpriz.. çok teşekkür ettim.
-çantanın başka rengi varmi diye sordum. mor rengi varmış. ben siyah istemiştim ama tam böyle. sonra eşim
-bunu geri verelim senin istediğin çantadan alalım dedi. bende
-tamam dedim sol üstekki çantayı aldım.
güneş gözlüğünüde kombin yapınca göstercem :))

 

gelen mesajlar, telefonlar beni çok mutlu etti. herkese çok teşekkür ederim tekrar. çok güzel bi doğumgünü geçirdim...

akşama pastayı ve tarifini yayınlayacağim inşallah... şimdilik bu karar kızlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder