1 Mayıs 2016 Pazar

27 Temmuz 2015 Pazartesi folik asitim

tekrar herkese merhabalar.

şimdiye kadar kontrollerimizde bi problem çıkmadı çok şükür.
doktorumdan çok memnunum, çok güler yüzlü ve çok vakit ayırıyor hastalarına.
her seferinde bebişimizin bi resmini veriyor, hatta bazen üç tane verdiği bile oldu :)

benim sağlık durumumda çok iyi maşallah.

folik asitimi değiştirdim. ilk başta bunu kullanıyordum.


şimdide bunu kullanıyorum.
bu gebeliğin 3. ayından itibaren kullanılıyor. emzirme dönemine kadar kullanılması tavsiye ediliyor.
bebeğin gelişimi içinde çok önemli folik asit.


büyük tablet yutamayanlar için çok iyi bu folik asit. minicik bişey. yutarken belli bile olmuyor.


bide ilaç içeriğinin fotoğrafını çektim.. günde bi defa aliniyor.


bugünlük bu kadar. tekrar görüşmek dileğiyle :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder