1 Mayıs 2016 Pazar

sevgililer günü

sevgililer gününe çok önem vermiyoruz biz. yok hediyeleşelim yada yemeğe çıkalım...
bunlar çok gereksiz bence insanın içinden gelmeli. o güne özel bişey olmamalı.
bi gün sonra veya bi gün önce olsa nolcak..
bi kişi sevdiğine hediye alacaksa sıradan bi günde alsınki asıl sürpriz o zaman olsun...
tam beklenmedik bi anda çiçek yada çikolata  ( çikolatayı çiçeğe tercih edenlerdenim :P)
napim çiçek bana göre değil. yazık ediyorum çiçeklere bakamıyorum...
bide çikolatayı aşırı sevdiğimden öncelik hep çikolata olmuştur :)

mesela eşim geçen yıl bu çiçeği almış sevgililer gününde. çok sevindim ben.
hemen aldım başköşeye koydum


ama noldu bu çiçeğe sonra biliyormusunuz... bakamadım...
çokmu suladım azmı suladım bilmiyorum ama ilk başlarda çok güzel açan çiçekler kurudu kaldı :'(
elimde bitek bu saksı kaldı hatıra olara :(


bu yılda sevgililer gününde sabah eşim kızımla kalktılar beni kaldırmadan ve çok güzel bi kahvaltı hazırladılar... sevgililer gününe özel kahvaltı vardı. sonrasıda sıradan bi gün gibi geçti :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder