1 Mayıs 2016 Pazar

18 Ocak 2015 Pazar teşekkür ederim Allah'ım

kızım çizgi filim izleyeceğin de tercihimiz genelde peppe oluyor, nadiren de olsa niloya da olabiliyor.
bugün izletmek yerine farklılık olsun diye sadece bir şeyler dinletmek istedim.
açtım ''teşekkür ederim Allah'ım ilahisini ve dinlemeye başladık.
daha önce dinlememişti hiç ama çok sevdi.

sonra başladı oda ''deni dok deviyoyum Allahim''.. görmeliydiniz nasıl tatlıydı..
bu ilahi bitince eşim başka ilahilerde açtı onları da dinledik.
kızımın çok hoşuna gitti. bunu sıklıkla yapacağız artık :))

burada ilahinin sözlerini de paylaşmak istiyorum.

teşekkür ederim Allah'ım
seni çok seviyorum Allah'ım

sen ganisin, sen rahimsin, sen kerimsin Allah'ım
sen seversin, sevilirsin sen tek birsin Allah'ım

bir gül aldım elime
görmem için göz verdin
koklamaya burnumu
tutmam için el verdin

teşekkür ederim Allah'ım
seni çok seviyorum Allah'ım

anneciğimin sesini
duymaya kulak verdin
ondan dua öğrendim
söylemeye dil verdin

teşekkür ederim Allah'ım
seni çok seviyorum Allah'ım

sen ganisin, sen rahimsin, sen kerimsin Allah'ım
sen seversin, sevilirsin sen tek birsin Allah'ım

teşekkür ederiz Allah'ım
seni çok seviyoruz Allah'ım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder